သက္ဆံုးႏွင္း

ဒါးက (သို႔) ကၽြန္မရင္ရဲ့ စံပါယ္ပန္းေလး၊ ကၽြန္မရင္ေငြ႕နဲ႔ အလွမ္းေ၀းတာ ၾကာလွေပါ့။

ယာဇ္ေကာင္တို႔၏ ေနာက္ဆံုးအသံမ်ား November 19, 2010

Filed under: ေရးမိေရးရာ ကဗ်ာမ်ား — thetsonehnin @ 3:04 AM

က်ေနာ္တို႔အေသြး၊
က်ေနာ္တို႔အသား၊
က်ေနာ္တို႔ အသည္းမ်ားနဲ႔
ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ့ အာသာရမၼက္ကို ေျဖဖ်က္ေနလိုက္ၾကတာ။
.

ခင္ဗ်ားတို႔ဟာ
ေခတ္တစ္ခုရဲ့ ကာလာစံုေထာင္ေျခာက္ထဲမွာ
အရုိးေဆြး၀ါဒေတြနဲ႔ ပိတ္ေလွာင္ခံၾက
တေငြ႕ေငြ႕နဲ႔ လႈိက္စားခံေနတဲ့ ယဥ္ေက်းမႈေနာက္ကြယ္က
ခင္ဗ်ားတို႔လူေတြရဲ့ ယုတၱိေဗဒဆိုတာကို
က်ေနာ္တို႔က ဘာသာေဗဒမဲ့စြာ ေလွာင္ရယ္ျပရလိမ့္မယ္။
.

ခင္ဗ်ားတို႔ဗ်ာ
ကိုယ့္သားရဲတြင္းမွာ ကိုယ္ေခြ၊
ကိုယ့္အနာကို ကိုယ့္လွ်ာနဲ႔လ်က္ရင္း၊
ကိုယ့္အစြယ္ကို သူမ်ားျမင္သာေအာင္ ျပေနၾကတာ
ဗ်ိဳ႕…ဆရာ
က်ေနာ္တို႔ ေသေရးထက္
ခင္ဗ်ားတို႔ေနေရးေတြ ပိုပိုခက္ခဲမေနဘူးလား။
.
ခင္ဗ်ားတို႔
ဆင္ျမန္းခဲ့သမွ် အာသီသေတြ၊
ရႈရႈိက္ခဲ့သမွ် ၾကြယ္၀မႈေတြ၊
ၿခံဳလႊမ္းခဲ့သမွ် ပကာသနေတြ၊
အဲဒါေတြကေလ
ေဟာ…ဟို…မွာ ခ်ိတ္ထားတဲ့
က်ေနာ္တို႔ရဲ့ လည္ပတ္လွလွေလးေတြလို
ေသမိန္႔မက်ခင္မွာ ခင္ဗ်ားတို႔ ခြာခ်ခဲ့ရမယ့္အရာေတြေလ။
.
ခင္ဗ်ားတို႔အလိုက်
က်ေနာ္တို႔ အေသြးအသားေတြ
ခမ္းေျခာက္ပါေစ။
က်ေနာ္တို႔ အရုိးေတြ
ေဆြးေျမ႕ပါေစ။
ပူေဇာ္ပါတယ္၊
ပ သ ပါတယ္၊
က်ေနာ္တို႔ရဲ့ ႏွလံုးသားမ်ားကို
ေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီး သံုးေဆာင္ႏွင့္ပါ။
.
ေခတ္ရဲ့ လိုအပ္မႈဟာ
ရာႏႈန္းျပည့္ မုဆိုးစိတ္၀င္တဲ့တေန႔၊
ခင္ဗ်ားတို႔ အတၱေတြ
ခင္ဗ်ားတို႔ျပန္ၿခံဳမိတဲ့တေန႔၊
အဲ..တေန႔မွာ
ခင္ဗ်ားတို႔ကိုယ္တိုင္လည္း
သားေကာင္ ဘ၀နဲ႔
ေန၀င္ျပရပါလိမ့္ဦးမယ္။ ။
.

ႏွင္းႏုလြင္
၁၈၊ ၁၁၊ ၂၀၁၀

 

2 Responses to “ယာဇ္ေကာင္တို႔၏ ေနာက္ဆံုးအသံမ်ား”

  1. ညီမေလး
    အဲဒီလူေတြရဲ႕ သားေကာင္ဘ၀ အျမန္ဆံုးေရာက္ပါေစလို႕
    ခံျပင္းစိတ္ေတြနဲ႕ ဆုေတာင္းမိတယ္..

  2. အင္း…..
    ယာဇ္ေကာင္ေတြကို သနားလိုက္တာ အစ္မရယ္…။

    ဒါထက္….ယာဇ္ သူေတြ ကို ပိုလို႕သနားမိပါတယ္…။


Leave a Reply

